Aquaman Service

Logo
Google Logo ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Logo

Vilkår og betingelser


1. Generell informasjon

Disse vilkårene gjelder for alle tjenester som tilbys av Aquaman Service. Ved å bestille en tjeneste hos oss, aksepterer kunden disse vilkårene.

2. Tjenesteomfang

Aquaman Service tilbyr ulike utvendige vask- og vedlikeholdstjenester, inkludert, men ikke begrenset til: taksjekk, takvask, fasadevask, vindusvask og takimpregnering. Spesifikasjonene for hver tjeneste kan variere avhengig av bygningens type, størrelse, materialer og overflatens tilstand.

3. Prisoverslag og priser

Alle priser oppgis ved forespørsel og kan variere basert på overflateareal, tilstand og type rengjøring som kreves. Prisoverslag er gyldige i 30 dager fra utstedelsesdatoen. Tillegg kan påløpe for tjenester som faller utenfor det opprinnelige estimatet.

4. Bestilling og bekreftelse

Alle bestillinger bekreftes skriftlig via e-post eller kontrakt. Ved bekreftelse anses avtalen som bindende, og den avtalte datoen holdes av for kunden.

5. Betalingsbetingelser

Betaling forfaller ved ferdigstillelse av tjenesten, med mindre annet er avtalt. Vi aksepterer bankoverføring. Forsinket betaling kan medføre gebyrer, som angitt på fakturaen.

6. Avbestilling og ombooking

Avbestillinger må gjøres skriftlig minimum 48 timer før avtalt tid for å unngå avbestillingsgebyr. Ombooking av tjenesten avhenger av tilgjengelighet og kan påvirke prisen. Avbestillingsgebyr utgjør 50% av totalbeløpet som ble avtalt for tjenesten.

7. Kundens ansvar

Vi forbeholder oss retten til å ta ekstra betalt dersom forsinkelser oppstår på grunn av manglende klargjøring av området.

8. Sikkerhet og ansvar

Aquaman Service følger bransjestandarder for sikkerhet og tar alle rimelige forholdsregler for å beskytte kundens eiendom. Vi er imidlertid ikke ansvarlige for eksisterende skader eller forverringer som følge av spyling, slik som løs maling, sprukne overflater eller svekkede materialer.

9. Værforhold

Utvending rengjøring kan være avhengig av værforhold. Ved uegnet vær forbeholder vi oss retten til å utsette tjenesten for å sikre best mulig resultat.

10. Skader og reparasjoner

Dersom utilsiktet skade oppstår på grunn av uaktsomhet fra vår side, vil Aquaman Service være ansvarlig for nødvendige reparasjoner. Eventuelle eksisterende skader eller forringelser som identifiseres før arbeidet starter, vil bli dokumentert og unntas fra ansvar.

11. Klager og rettelser

Klager må meldes innen 7 dager etter at tjenesten er utført. Berettigede klager vil bli behandlet gjennom justeringer eller korrigeringer uten ekstra kostnad. Vi dokumenterer eiendommen før oppstart for kvalitetssikring.

12. HMS

Aquaman leverer kvalitet både til kunder og medarbeidere. Aquaman Service er en lovlig registrert i Renholdsregisteret hos Arbeidstilsynet. Alle som jobber i eller for Aquaman Service skal ha et gyldig HMS-kort, personal- og ansvars forsikringer, sikkerhetsopplæring eller sertifikat.

13. Personvern

Vi respekterer kundens personvern og behandler alle personopplysninger i henhold til gjeldende lovgivning. Kundeinformasjon vil ikke deles med tredjeparter uten samtykke, med mindre loven krever det.

14. Bruk av bilder og videoer

Aquaman Service forbeholder seg retten til å ta bilder og videoer av utførte oppdrag for bruk i markedsføring, opplæring og dokumentasjon. Dersom kunden ikke ønsker at bilder eller videoer av deres eiendom benyttes, må dette meddeles skriftlig før oppdraget påbegynnes.